Zdieľaj

Ako zvýšiť sexuálnu výkonnosť: Azda nie je muž, ktorý by netúžil po tom, byť z času na čas sexuálne aktívny počas celej noci a užívať si intímnosti. Nie ste v tom sami. Mnoho mužov pátra po spôsoboch, ako svoj výkon v posteli zlepšiť, alebo rovno hľadajú nové spôsoby, ako nesklamať a zároveň uspokojiť partnerku. Na trhu nájdete veľa výživových doplnkov, ktoré sľubujú rýchly nástup erekcie a dlhú výdrž počas niekoľkých hodín, prečo však najskôr neskúsiť úplne prirodzené postupy? Ak nemáte zdravotné problémy, stačí nasledovať dobre mienené rady a môžete mať radosť z pevného a prekrveného penisu aj bez návštevy lekárne.

Na úvod je dobré mať kontrolou svoj krvný obeh. Pre kvalitnú erekciu penisu je dôležité dostatočné prekrvenie a krvný obeh, ktorý pracuje spoľahlivo a s rýchlou odpoveďou. Pamätajte, čo je dobré pre srdce, je dobré aj pre vaše sexuálne zdravie.

Aby sme zbytočne nezdržovali, poďme rovno k veci, veď o to ide - v nasledujúcich bodoch nájdu muži jednoduché spôsoby, ako zlepšiť sexuálnu výkonnosť.

1. Zostaňte aktívni

Jedným z najlepších spôsobov, ako zlepšiť svoje zdravie, je pravidelne sa venovať kardiovaskulárnemu cvičeniu. Pri sexe sa srdcová frekvencia zvyšuje, čo môže u mužov, ktorí sa nevenujú žiadnej fyzickej aktivite, vyvolávať enormnú záťaž a vyčerpanie, následkom čoho je skrátenie trvania pohlavného styku. Pravidelným cvičením svoje srdce vytrénujete a pripravíte na výkon. Rovnako tak sa zlepší aj váš krvný obeh

Tridsať minút cvičenia denne, ako napríklad beh alebo plávanie, môže s vašim libidom urobiť zázraky.

2. Jedzte tieto druhy ovocia a zeleniny

Niektoré potraviny dokážu prirodzene zvyšovať tok krvi. Patria sem:

  • Cibuľa a cesnak: Váš dych síce nebude ukážkový, ale na plynulosť krvného obehu pôsobia výborne.
  • Banány: toto ovocie bohaté na draslík dokáže prispieť k zníženiu krvného tlaku, vaše srdce je tak menej zaťažované, krv prúdi cievami plynulejšie a vy sa môžete zamerať na kvalitný sexuálny výkon.
  • Chilli a papriky: prírodné koreniny zlepšujú prietok, nakoľko redukujú hypertenziu a zápal v tele. 

3. Konzumujte vhodné potraviny

Lepší prietok krvi získate aj pri pravidelnej konzumácii týchto potravín:

  • Potraviny s Omega-3 mastnými kyselinami: tento typ tuku zvyšuje tok krvi. Nájdete ho v lososoch, tuniakoch, avokáde a olivovom oleji.
  • Potraviny s vitamínom B-1: vďaka tomuto vitamíny sa signály z mozgu šíria rýchlejšie, nervová sústava pracuje spoľahlivejšie a a preto sa aj signály do penisu dostávajú včas.. Nachádza sa v bravčovom mäse, arašidoch a fazuli.
  • Vajíčka: úlohou vajíčok vo vašej strave je nielen dodávať zdroj proteínov, ale aj vplývať na vyrovnávanie hladín hormónov pre lepšie fungovanie tela. Pomáhajú aj znížiť stres, ktorý často zabraňuje erekcii.

4. Znížte stres

Všetci už vieme, aké škody môže napáchať stres, a predsa s ním len málokto úspešne bojuje. Prejavuje sa hneď v niekoľkých oblastiach, ktoré priamo súvisia so sexuálnou výkonnosťou a problémami s erekciou:

  • Stres môže zasiahnuť rôzne oblasti vášho zdravia, vrátane vašej chuti na sex.
  • Zlým spôsobom zvyšuje srdcovú frekvenciu, unavuje srdce a tiež aj zvyšuje krvný tlak - všetky negatívne javy ovplyvňujú vaše libido aj výkon v posteli.
  • Stres zvyšuje srdcovú frekvenciu (zlým spôsobom) a zvyšuje krvný tlak. Oba z nich poškodzujú sexuálnu túžbu a výkon.

So stresom možno bojovať pravidelným cvičením, vyhradením času iba pre seba a za pomoci aktívnej komunikácie s partnerkou, pred ktorou prestanete tajiť, že ste pod tlakom, alebo pod návalom povinností.

5. Zbavte sa zlých návykov

Všetkým je zrejmé jasné, že fajčenie a pravidelné pitie alkoholu neprinesie nič dobré. Dokonca ani do oblasti sexuálnej výkonnosti.

Zatiaľ čo štúdie naznačujú, že malé množstvo červeného vína môže zlepšiť cirkuláciu krvi a celkové prekrvenie, príliš veľa alkoholu má zvyčajne veľmi nepriaznivé účinky.

Účinky návykových látok pôsobia na zúženie krvných ciev, a ak im telo vystavujete dlhodobo, úzko súvisia s impotenciou. Ak chcete zlepšiť svoj výkon, na holdovanie fajčeniu alebo vysokým dávkam alkoholu, by ste mali čím skôr zabudnúť.

Nahraďte zlé návyky zdravými, zamestnajte myseľ, telo aj chute a stavte na cvičenie a zdravé jedlo.

6. Potrebujete dostatok slnečného svetla

Slnečné svetlo zastavuje produkciu melatonínu v tele. Tento hormón nám síce pomáha spať, ale zároveň zruší aj naše sexuálne túžby. Menej melatonínu znamená vyšší potenciál pre viac sexuálnej túžby.

Počas letných dní tento problém muži zvyčajne nepociťujú. Objaví sa s príchodom ponurých zimných dní, kedy je slnečného svetla len veľmi málo a aj počas neho, ste zvyčajne zatvorení v práci. Ak chcete vylepšiť sexuálnu túžbu aj počas zimy (a nezaspávať už pri večerných správach), dbajte na to, aby ste denne na Slnku strávili aspoň polhodiny, idálne tak, aby slnko zasiahli odhalenú kožu (tvár, krk, ruky)

7. Masturbácia predĺži výdrž v posteli

Ak nemáte takú výdrž, ako by ste chceli v posteli, možno budete potrebovať trochu praxe. Bude to chcieť pravidelný tréning, s postupným odďalovaním vyvrcholenia. 

Nemá význam urobiť “to” čím skôr a za krátku dobu, tak ako ste mali doteraz vo zvyku. Prizvite k tomu partnerku - či sa bude pozerať, alebo bude pomáhať, isto takto vystupňujete vzrušenie vo dvojici.

8. Venujte pozornosť vášmu partnerovi

Sex by nemal byť len o vás, Venujte osobitnú pozornosť túžbam vašej partnerky. Vďaka tomu môžete pri styku meniť tempo, polohy, praktiky, a tak odďaľovať ejakuláciu. Striedanie tempa alebo sústredenie sa na partnerku môže pre oboch priniesť zaujímavé zážitky a nepoznané stimuly.

9. Ak máte vážnejší problém, nebojte sa vyhľadať pomoc

Ak trpíte erektilnou dysfunkciou , Peyronieho chorobou (bolestivé ohnutie penisu pri stoporení) alebo inou diagnostikovanou poruchou, nezaobídete sa bez lekárskej liečby. Neváhajte a porozprávajte sa so svojím lekárom o tom, ako môžete zlepšiť sexuálnu výkonnosť.

Pamätajte, nikdy vo vašom živote nie je zlým rozhodnutím cvičiť, jesť správne a užívať si naplno sexuálny život.

Zdroj: https://www.healthline.com/health/male-sexual-performance

Žiadne komentáre

Nechaj komentár