Zdieľaj

Cambridge diéta recenzia

Cambridge diétu vytvoril lekár Dr. Alan Howard. Cambridge diéta je chudnúci program, ktorý telo uvedie do stavu ketózy, kedy sa lepšie zhadzujú nazbierané kilogramy. Ide o komerčné diétu, kedy nahrádzate normálnu stravu polievkami, koktaily a tyčinkami, ktoré sú k tejto diéte určené. Pri tejto diéty sa tiež pije veľa vody, a to 2,5 litra, a kávu a čaj tam počítať nesmiete, pretože sú močopudné.

 

Cambridge diéta recenzia – Výhody

  • Má preukázateľné úspechy.
  • Menia životné návyky.
  • Chudne sa pod dohľadom vyškoleného pracovníka.
  • Väčšina produktov je vhodná pre vegetariánov.

 

Cambridge diéta recenzia – Nevýhody

  • Nahrádzanie normálnych jedál prefabrikáty.
  • Nie je moc lacná. Môže zaťažovať obličky.
  • Jojo efekt.
  • Odvodňuje.

 

Cambridge diéta recenzia – Obmedzenie

Cambridge diétu je dobré držať po konzultácii s lekárom. Cambridge diéta sa neodporúča ako jediný zdroj potravy mladistvým medzi 14. – 18. rokom života. Deti ju užívať nemajú.

Cambridge diéta recenzia – Krok po kroku

Pred začatím plného prechodu na jedlá z Cambridge diét sa odporúča znížiť kalorickú hodnotu vášho jedálnička. Znížte množstvo uhľohydrátov v potrave, aby ste predišli bolestiam hlavy na začiatku diéty. Začnite užívať prírodnú vlákninu, aby ste nezačali trpieť zápchou.

Zvýšte denný príjem tekutín. Zájdite si k svojmu lekárovi na preventívnu prehliadku a zistite, či môžete Cambridge diétu držať. Produkty Cambridge diét sú k dostaniu iba od ich poradcov, ktorí vám navrhnú chudnúci program na mieru. Môže ísť o úplnú náhradu stravy, alebo variant s jedným či dvoma zdravými jedlami denne.

Program Cambridge diét s úplnou náhradou bežnej stravy trvá 3 – 4 týždne, kedy ste pod dohľadom lekára alebo konzultanta. Potom nasleduje postupný prechod na pevnú stravu. Každý týždeň alebo dva uberiete jednu porciu jedla Cambridge diét a nahradíte ho zdravú nízkokalorickú stravou. Celý proces sa dá niekoľkokrát opakovať, aby ste dosiahli vašej ideálnej váhy. Môžete si zvoliť aj pomalší proces chudnutia, kde úplne neprejdete na potraviny Cambridge diét. U Cambridge diét musíte tiež veľa piť, pretože prídete o tekutiny, ktoré normálne získavate aj v potrave. Zároveň táto diéta odvodňuje.

 

Cambridge diéta recenzia – Jedálniček

  • 1. fáza: jedzte 3 – 4 porcie jedla Cambridge diét (kaša, koktaily, polievky, tyčinky).
  • 2. fáza: smiete zjesť 3 porcie jedla Cambridge diét a na obed si dajte napríklad 150 g bieleho rybieho mäsa s paprikou a uhorkou.
  • 3. fáza: raňajky – kaša Cambridge diét a jedna hruška, obed – dusené kuracie mäso s ryžou a šalátom, olovrant – jedno kiwi, večera – polievka Cabmridge diét a poháre odtučneného mlieka.
  • 4. fáza: raňajky – banán a čokoládový koktail Cambridge diét, obed – cestovinový šalát s tofu a zeleninou, olovrant – oriešková tyčinka Cambridge diét, večera – chlieb so šunkou a strapec hrozna.
  • 5. fáza: raňajky – ovsená kaša Cambridge diét s jablkom a škoricou a kúsok melónu, obed – zeleňou gratinované fazuľky so syrom a zemiakmi, olovrant – jablko, večera – krevety s ľadovým šalátom a kúsok ananásu.

 

Cambridge diéta recenzia – Hodnotenie

Cambridge diéta je dobrá pre ľudí, ktorí naozaj inak schudnúť nedokážu. Plne nahrádza potravu a postupne učí zdravé stravovacie návyky. Je dobré, že chudnete pod kontrolou odborníka, ale odradzujúce je cena konzultácií a produktov. V prípade, že sa podľa diétnych rád prestanete stravovať, je veľmi pravdepodobné, že svoje kilá naberiete celkom rýchlo späť.

HODNOCENIE
Cambridge diéta recenzia
6
Zdieľaj
PredchozíSuchý kašeľ a babské rady
DalšíBreast EXTRA+ recenzia